HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Flanger
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1267
Localisation : Solar System-->Earth-->Europe-->Germany-->Duisburg
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 4:35 am


muuuaaaaauauauauaaahaaahahahahaaahahahaahhaaaaaaa

_________________

Back to top Go down
View user profile
EvilClaudius
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1841
Age : 24
Localisation : Łódź, Poland
Registration date : 2007-07-10

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 5:27 am

Ahahahah, that's fucking awesome, especially this dancing bacon! Very Happy

_________________


http://www.lastfm.pl/user/evilclaudius
Back to top Go down
View user profile
mza
spammer
spammer
avatar

Number of posts : 197
Age : 31
Localisation : Newerth-->Europe-->Finland
Registration date : 2007-07-13

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 6:25 am

Very Happy
http://www.sieni.us/?id=21 Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile
-BAR-
Sir Member
Sir Member


Number of posts : 2226
Age : 22
Localisation : Norway
Registration date : 2007-11-14

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 7:22 am

Is that awesome? Very Happy
It is wierd, but it made me smile Cool
Back to top Go down
View user profile
Flanger
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1267
Localisation : Solar System-->Earth-->Europe-->Germany-->Duisburg
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 7:43 am

:::BAR::: wrote:
but it made me smile Cool
mission complete Razz

_________________

Back to top Go down
View user profile
Blackwyn
advanced user
advanced user
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2008-03-22

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 8:19 am

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lyrics, if anyone wants to sing along cheers
Back to top Go down
View user profile
George
advanced user
advanced user
avatar

Number of posts : 79
Registration date : 2008-03-09

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 9:36 am

Thats disturbing! think im mentally ill now Sad
Back to top Go down
View user profile
Bunny
advanced user
advanced user
avatar

Number of posts : 55
Localisation : Underground
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Sun Apr 13, 2008 12:32 pm

How have you added it to forums directly ?
Gimme bb code plz
Back to top Go down
View user profile
Blackwyn
advanced user
advanced user
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2008-03-22

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Mon Apr 14, 2008 3:12 am

Bunny wrote:
How have you added it to forums directly ?
Gimme bb code plz

Added what to forums? scratch



Remix! Razz


Last edited by Blackwyn on Mon Apr 14, 2008 4:02 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
mza
spammer
spammer
avatar

Number of posts : 197
Age : 31
Localisation : Newerth-->Europe-->Finland
Registration date : 2007-07-13

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Mon Apr 14, 2008 3:29 am

Argh, 2 flash sounds mixed together now. Smile

Bunny, press quote to see the code. Razz

Rave badgers Arrow http://www.partanen.net/gallery/displayimage.php?pos=-24439 Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile
Flanger
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1267
Localisation : Solar System-->Earth-->Europe-->Germany-->Duisburg
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Mon Apr 14, 2008 10:06 am

affraid OMG BAR!!!!!!!!!!!!!!
every thread you made a post i hear:
badger badger........ fix it pls its incredible badger spam drunken

@bunny: check mza post
Back to top Go down
View user profile
-BAR-
Sir Member
Sir Member


Number of posts : 2226
Age : 22
Localisation : Norway
Registration date : 2007-11-14

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Mon Apr 14, 2008 11:11 am

Flanger wrote:
affraid OMG BAR!!!!!!!!!!!!!!
every thread you made a post i hear:
badger badger........ fix it pls its incredible badger spam drunken
I dunno what you mean.. Question What is that sound??? affraid affraid
I haven't done anything, who is kidding with me here? Lmao!
Back to top Go down
View user profile
mza
spammer
spammer
avatar

Number of posts : 197
Age : 31
Localisation : Newerth-->Europe-->Finland
Registration date : 2007-07-13

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Mon Apr 14, 2008 1:24 pm

Flanger wrote:
affraid OMG BAR!!!!!!!!!!!!!!
every thread you made a post i hear:
badger badger........
It's blackwyn Very Happy Bar and $corch quote his messages probably without noticing the 1*1 badger flash in them. Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile
Moff
cool spammer
cool spammer
avatar

Number of posts : 671
Age : 27
Localisation : UK
Registration date : 2007-11-04

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Tue Apr 15, 2008 2:50 am

yeah noticed it too Laughing
Back to top Go down
View user profile
-Mein-
little spammer
little spammer
avatar

Number of posts : 114
Age : 27
Registration date : 2007-08-21

PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Thu Apr 17, 2008 12:41 pm

hey i know that stuff!

it is kinda funny if you are realy drunk or on drugs!

aaaaaaaa

i say: bbbbbbbbbbbbbbb
Back to top Go down
View user profile http://www.sov-clan.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   

Back to top Go down
 
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Sun (YOU LOVE THIS CLAN!) :: Off-Topic-
Jump to: